Informaţia primită în timp real de la maşini permite companiilor să îşi crească afacerea.
Soluţia rezidă în colectarea automată a datelor folosind tehnologia M2M. Colectarea directă şi în timp real a datelor aduce beneficii la toate nivelele în lanţul valoric.
Datorită acestui lucru, tehnologia este utilă şi aduce o serie de beneficii.
Beneficii pentru o gamă variată de afaceri şi aplicaţii
M2M aduce beneficii multor aplicaţii, incluzând: vânzări, divertisment şi jocuri, aparatură electrocasnică, ticketing, automatizare industrială, scări şi lifturi, aparatură de birou, securitate şi controlul accesului, energie, utilităţi, transport bunuri, etc.
Producători - Creşterea fiabilităţii produsului duce la scaderea timpului de reparaţie. Permite producătorilor să migreze către o afacere bazată pe servicii, înglobând mentenanţa într-un serviciu permanent.
Furnizori de consumabile - Asigură efectuarea de comenzi noi de către beneficiar pentru maximizarea venitului. Permite departamentului logistic să fie optimizat pentru operaţii eficiente şi previne problemele de mentenanţă cauzate de terţe consumabile.
Operatori de Servicii - Prioritizează vizitele pentru mentenanţă şi oferă informaţii despre piesele defecte necesare pentru a minimiza timpul de nefuncţionare. Permite un răspuns rapid la problemele din teren şi îmbunătăţeşte procesul de service.
Vânzători - Monitorizează răspunsul la promoţii şi reclame. Permite afişarea conţinutului reclamei pe panouri de afişaj, crescând gradul de cunoaştere al brandului şi generând venituri.
BENEFICII
Raportarea la distanţă a stării
Raportarea conform stas
Eliminarea arhivării rapoartelor scrise
Prezenţa funcţiilor de prelucare a datelor
Trimiterea automată a datelor prin SMS sau email
Răspunsul rapid la problemele din teren
Îmbunătăţirea calităţii şi stabilităţii produsului
Mentenanţa preventivă
Auditul
Urmărirea bunurilor
Accesul în timp real la informaţie
Creşterea eficienţei
Reducerea costurilor operaţionale
Validarea garanţiei
Îmbunătăţirea managementului inventarelor
Îmbunătăţirea logisticii şi transportului
Creşterea performanţei maşinilor
Prioritizarea vizitelor de mentenanţă
Reducerea pierderilor
Model orientat pe servicii
Plată la folosire
Un model nou dezvoltat pe managementul informaţiei